spaghetti, tomatoes, basil-1932466.jpg

Sukaldaritzako oinarrizko elaborazioak

Edukiak:

1. UNITATE DIDAKTIKOA. OINARRIZKO ELABORAZIOETAN ETA OINARRIZKO PLATERETAN ARRAINEKIN, KRUSTAZEOEKIN ETA MOLUSKUEKIN ERABILTZEN DIREN MAKINERIA, BATERIA, TRESNERIA ETA ERREMINTAK
Erabilitako makineriaren ezaugarriak.
Sukaldeko bateria.
Lanabesak eta erremintak.
2. UNITATE DIDAKTIKOA. ARRAINEZ, KRUSTAZEOZ ETA MOLUSKUZ EGINDAKO FUNTSAK, OINARRIAK ETA OINARRIZKO PRESTAKINAK
Arrainekin egindako funtsen osaera eta elaborazioa. Plana egitean kontuan hartu beharreko faktoreak. Erabilera.
Oinarrizko beste prestakin batzuk eta horien erabilera (coulisa, saltsak, gurin konposatuak, fartsak eta beste batzuk), arrainentzat, krustazeoentzat eta moluskuentzat egiten direnak.
Arrain krustazeoekin eta moluskuekin egindako hondo eta oinarri industrialak.
Itsas algak eta horien erabilera.
Hondoak, zopak, saltsak, gurin konposatuak eta beste oinarrizko prestakin batzuk lortzeko dagozkion gauzatzeko eta kontrolatzeko teknikak eta prozedurak aplikatzea.
3. UNITATE DIDAKTIKOA. ARRAINAK, KRUSTAZEOAK ETA MOLUSKUAK PRESTATZEKO TEKNIKAK
Kozinatzeko teknika nagusiak
Espezie bakoitzari kozinatzeko teknikak aplikatzea.
4. UNITATE DIDAKTIKOA. ARRAINAK, KRUSTAZEOAK ETA MOLUSKUAK OINARRI DITUZTEN OINARRIZKO PLATERAK
Oinarrizko plater bero eta hotz hedatuenak.
Platerak arrainekin, krustazeoekin eta moluskuekin laguntzeko saltsak, hornigaiak eta bestelako prestakin egokiak.
5. UNITATE DIDAKTIKOA. ARRAINAK, KRUSTAZEOAK ETA MOLUSKUAK OINARRI DITUZTEN PLATERAK AURKEZTEA ETA APAINTZEA
Arrainen, krustazeoen eta moluskuen platerak aurkezteko eta apaintzeko kontuan hartu beharreko faktoreak.
Iturriko eta platereko muntaia. Beste ontzi batzuk.
Plater horietan gehien erabiltzen diren apaingarriak eta lagungarriak.
6. UNITATE DIDAKTIKOA. PLATER PRESTATUAK ARRAINEZ, KRUSTAZEOZ ETA MOLUSKUZ BIRSORTZEA
Birsortzea: definizioa.
Teknika eta prozesu motak.
Lotutako tresneria identifikatzea.
Prozesuen faseak, gauzatze-arriskuak eta emaitzen kontrola.
Lehengoratzeko beharrezko eragiketak egitea.
Cook-.chill sistema eta bere oinarria.
Plater prestatuak: definizioa. Mota desberdinak. Arrain, krustazeo eta moluskuekin prestatutako platerak.

Helburuak:

Oinarrizkoak arrainekin, krustazeoekin eta moluskuekin, bertan sartutako konpetentzia-atalak gainditu direla ziurtatuz, eta lan-esperientziaren eta prestakuntza ez-formalaren bidez eskuratutako konpetentzia profesionalak egiaztatzera bideratuta dago, ikasleek arrainen, krustazeoen eta moluskuen sukaldaritzako elaborazioen akaberako eragiketak aztertzeko eta egiteko beharrezkoak diren konpetentzia profesionalak eskura ditzaten, definizioaren, egoeraren eta zerbitzu-motaren arabera, merkaturatze optimoari erantzuteko.

Scroll to Top
Esta web utiliza cookies propias y de terceros para su correcto funcionamiento y para fines analíticos. Al hacer clic en el botón Aceptar, acepta el uso de estas tecnologías y el procesamiento de tus datos para estos propósitos.
Privacidad